Monday, November 3, 2008


salam manis dan kenangan dari kami.mmg tak sangka akhirnya pergi juga program ETD. yang pada mulanya rasa macam xnak pergi.

almaklumla dengan keadan diri yang tak mengizinkan. demam panasnyer xkebah. alhamdulillah rezeki Tuhan akhirnya dapatlah bercamping dsamping menimba ilmu dan menghirup udara segar.

camp ni bertempat kat selangor jer. tempatnyer cantik sangat. tapi pengalaman yang xdapat dilupa ialah pitam masa tengah buat aksi hebat.junge tracking. Aduh..mmg menyusahkan orang time tu. Tapi alhamdulillah adanya ramai penyelamat dari bomba dan ambulans ..ehehe xlah sampai macam tu. tapi adanya kakak ni akhirnya demam yang panas tu kebah balik.

itulah gunanya ukhwah fillah. Dimana satu masa nanti kita benar-benar perlukannya. Dan masa tu baru kita sedar bahawa kita tak boleh hidup bersendirian dimuka bumi ini. sedangkan kjadian kita juga dari sebuah gabungan kasih sayang maka begitu jugalah hidup kita.

anyway..mekasihla dengan aktiviti yang menarik,permainan yang menghiburkan dan briefing yang bagus. Serta motivasi yang dialukan hasil jemputan ustaz Amin Idris dan isteri. Semoga bahagia hingga ke akhirnya sampai bertemu di syurga..

Dan kepada kawan2.yukran 'ala kullu hal kerana sering bagi big support kat saya. Mungkin inilah hikmahnya saya ditempatkan bersama kawan2.

All d best for the future engineers

0 Pendapat hati:

Post a Comment

 

Fastabiqul Khairat Template by Ipietoon Cute Blog Design