Sunday, January 18, 2009

Demi palestin


Setitik darah orang islam pun tidak kami halalkan untuk jatuh dibumi ini dengan kezaliman. Wahai pejuang agama Allah..wahai jundullah..dimana kamu?Dimana keberanian kamu. Marilah,ayuhlah..bersatu dan tegakkan Islam. Disana, saudara kita di bom, diperkosa, dicincang hidup-hidup, disembelih tapi apa yang kita lakukan wahai sahabat?

Bangkitlah..bangkit dengan tenaga yang ada pada dirimu, bukan tanah yang kita perjuangkan, bukan harta yang kita kejar sekarang tapi bumi Ummat Islam, Masjidil Aqsa dan agama Islam yang kita pertahankan.

Ayuh..Dimana kalian. Yang dahulu bagai serigala bila bercakap dihadapan, yang umpama singa yang kelaparan saat ingin mendapatkan kekayaan, tapi kenapa bila tiba isu palestin kalian menghilang? hibanya kami, remuknya hati kami. Mereka bersendirian sahabat2 ku,mereka ditembak sahabat2ku. Dimana jihad kita?

Bumi palestin menangis, bumi palestin memanggil kita....Wahai pejuang Islam , kami menunggu kedatangan bala tentera kamu..

Adakah tegar kita membiarkan sahaja.? Masjidil Aqsa milik semua ummat islam.. Mereka syahid kerana menyelamatkan kita tapi apakah yang kita lakukan kini? Masih berkelahi sesama sendiri malah ada yang menyebar fitnah mengatakan demokrasi ini dibuat untuk meraih undi. Dimana kalian meletakkan akal kalian.

Kita tak punya masa untuk itu sahabat2..Anak2 palestine hilang kaki dan tangan, adakah kita masih mampu bergadu disini? Buang fikiran kolot sahabat2x dan marilah kita bersama-sama mencapai dan mempertahankan daulah Islamiyyah.
tidak kira apa jantina kita, muslimin ataupun muslimat, tapi bila seruan jihad datang maka pergilah berjihad. Jika kita masih menunggu orang lain maka akan terkuburlah Islam dihati masyarakat. Pedulikan apa yang mereka katakan ,kita punya Allah yang membantu kita dalam setiap tapak perjalanan jihad kita.

Semoga Islam akan tertegak semula dengan adanya insan2 yang rela berkorban demi agama Islam, yang rela mati dalam perjuangan Islam. Takbir.Allahu akhbar

0 Pendapat hati:

Post a Comment

 

Fastabiqul Khairat Template by Ipietoon Cute Blog Design